iStock 000062242078 LargeSpor yapmamak için üretilen bahanelere son! Çünkü işin uzmanları bir araya geldi ve evde fitness yapmanızı sağlayacak dijital ortamı yarattı!

 

 






Spor salonunu evinize getiren evdefitness.com, özel hazırlanan antrenman programlarıyla evinizde kişisel spor koçluğu hizmeti veriyor. Kişiye özel egzersiz programından spor yatırımı danışmanlığına, online alışverişten sağlıklı yaşama kadar pek çok hizmeti tek bir adreste buluşturuyor. Sitenin en büyük özelliği ise üyelerinin istedikleri an evdefitness.com uzmanlarına soru ve taleplerini iletip, kısa sürede cevap alabilmesi. Evdefitness.com’un kurucusu Serhan Kaygısız merak ettiğimiz soruları yanıtladı.

HER ŞEYİ EVDE YAPARKEN, SPORU NEDEN SALONDA YAPIYORUZ? 
Devir hız devri. İnsanlar istediklerine, istedikleri anda ulaşma hayali kuruyor. Bu nedenle alışveriş bile internet üzerinden yapılıyor. Durum böyleyken sağlıklı kalmak ve fit olmak adına spor salonlarının yolunu tutmak istemeyenler, bu hizmet de ayağına gelsin istiyor. Bu talepten yola çıkarak kurulan evdefitness.com, kişiye özel danışmanlıkla evde bilinçli ve sağlıklı egzersiz yapma olanağı sunuyor. Promosyon olarak ücretsiz üyelikle başlayan sistemde, kişinin hedef ve fiziksel özelliklerine uygun egzersiz programı 24 saat içinde oluşturuluyor ve paylaşılıyor. 

SEVİYEYE ÖZEL PROGRAM 
Siteye giren herkesin kolayca evde yapabileceği üç farklı test ile fitness seviyesi belirlenebiliyor. Böylece Push Up (şınav), Crunch (mekik) ve Step (step-aerobik) testleriyle üyelerin seviyelerine göre kişiye özel antrenman programları oluşturuluyor, gelişimleri takip ediliyor. Ayrıca hesaplamalar bölümü ile ziyaretçilerin vücutlarını daha iyi tanıyabilmeleri hedeflenirken, düzenli olarak her 15 günde bir değiştirilen 20 dakikalık ekspres antrenmanlar ile sıkılmadan fit bir vücuda kavuşma fırsatı sunuluyor. Egzersiz programları; kadınlar, erkekler, hamileler, yaşlılar, gençler ve çocuklar için ayrı olmak üzere özel olarak oluşturuluyor. 

EVDE 5 HAREKETLE YAZA FİT GİRİN 
Kış aylarının rehaveti üzerimizden kalktığına göre yaz için fit olma telaşı da başladı. Eğer spor salonunda vakit harcamak istemiyor ama bir yandan da fit kalma hayali kuruyorsanız, evdefitness. com’un uzman spor hocalarının hazırladığı programı evinizin rahatlığında uygulayabilirsiniz. 

ŞINAV 
Eller omuz genişliğinden daha fazla açık olarak yerde ve ayak parmak uçları üzerinde şınav pozisyonu alın. Kollar üzerinde üst vücut yere doğru inerken nefes alın. Ters yönde yukarıya doğru çıkarken nefes verin. Hareket esnasında sırtınızı düz, karın kaslarınızı da sıkı tutun. 

HALTER LUNGE & OMUZ PRES 
Ayaklar omuz genişliğinde açık, eller omuz genişliğinde barı göğüs hizası üzerinde kavramış olarak ayakta dik pozisyonda durun. Sağ veya sol ayak ile öne doğru atılan bir adım ile birlikte olduğunuz yerde aşağıya doğru inerken barı başın üzerine doğru itin ve nefes alın. Arkadaki ayağınızın parmak ucu üzerinde durun. İnilen son noktada diz yere değmemeli ve her iki bacağın diz açısı 90 derecenin altına inmemeli. Ters yönde yavaş ve kontrollü olarak yukarıya doğru kalkarken nefes vererek başlangıç pozisyonuna dönün. 

PLANK 
Dirsekler ve ayak parmak uçları üzerinde sırt düz, karın ve bel kasları kasılı haldeyken bu pozisyonda verilen süre boyunca sabit olarak, düzenli nefes alın ve bekleyin. 

DAMBIL KOL BÜKME 
Ayaklar omuz genişliğinde açık, dizler bükülü olarak ayakta olarak durun. Dirseklerinizi vücudunuzun iki yanında sabitleyin. Eldeki dambılları tek tek yukarıya doğru kaldırın ve nefes verin. Bir dambıl ile yavaş ve kontrollü olarak aşağı doğru inerken, diğerini yukarıya doğru kaldırın. 

TRISEPS PARALEL BAR DIPS 
Elleriniz sehpayı ya da sandalyeyi omuz genişliğinde bel bölgesi hizasına denk gelecek şekilde tutsun. Yavaş ve kontrollü olarak aşağıya doğru inerken nefes alın. Sırt sehpaya çok yakın kalmalı, dirsekler iki yana doğru açılmamalı. Ters yönde vücudunuzu yukarıya doğru iterken nefes verin. 

Başlamadan önce... 

Toplam 12 tekrar yapabileceğiniz bir ağırlık seçin. Egzersiz programından önce mutlaka 5 dakika ısının ve antrenman süresince azar azar su için. 

4 egzersiz hareketini, hareketten harekete geçerken hiç durmadan 10-12 tekrar yapın. 

2-3 dakika dinlenin ve sonra tekrar ilk 

hareketten başlayarak 4’lü egzersiz grubunu bitirin. Kendinizi geliştirdikçe tekrar sayısını ya da ağırlıkları artırın.

Tüm dünyada hızla yaygınlaşan evde spor yapma alışkanlığı Türkiye’de de evdefitness.com ile bir yaşam biçimine dönüşüyor. Üyeler, American Council on Exercise (A.C.E.) ve Aerobics Fitness Association of America (A.F.A.A) sertifikalarına sahip eğitmen kadrosu tarafından kişiye özel hazırlanan egzersiz ve antrenman programlarının yanı sıra pek çok konuda danışmanlık hizmeti de alıyor. Egzersizlerde kullanılmak üzere eve alınacak spor aletlerinin seçimi, spor yaparken dikkat edilmesi gereken noktalar, sağlıklı beslenme danışmanlığı bunlardan sadece birkaçı… 

Formsanté 2016 - Nisan sayısı
Elif Gürsoy

Paylaşmak ister misin?:

Deli.cio.us    Digg    reddit    Facebook    StumbleUpon    Newsvine

Add this to your website
UYARI: Bu siteye yazılan her türlü yorum kamuya açık bilgi haline gelecek ve diğer okuyucular tarafından görülecektir. Her nekadar editörlerimiz yapılan yorumları kontrol etse de, gözden kaçmış yorumlar olabilir. Bu nedenle bilgileri paylaşırken ilaç ve firma isimleri vermemeli, hakaret içeren yorumlar yazmamalısınız. Yorumlardan dolayı ortaya çıkabilecek sorunlardan, yorumu yapan kullanıcı sorumludur. Yorum yapan herkes bu kuralları okumuş ve hukuki sorumlulukları kabul etmiş sayılır.

Yorum ekle


Güvenlik kodu
Yenile

  • Mayıs 2017
  • Anket

formsante-mayis2017-kapak

anket

FORMSANTE ONLINE ABONELİK

formsante-online-abone

GALERİ 

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/784387agustos_2009.jpg

Yerçekimine karşı koyan muhteşem dekoltelerin sırları

Karın ve kalça bölgesini sıkı egzersiz yaparak şekillendirebiliyoruz oysa göğüs bölgesinde estetik yaptırmadan zamanı geri çevirmek o kadar kolay değil. En iyisi ise yerçekimine yenilmeden önce önlem almak.GÖĞÜSLERDE MEYDANA GELEN Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/505765aralik_2009.jpg

Önce koklayın sonra yiyin kilo almayın

Uzmanlara göre, besinleri koklayarak açlığı bir ölçüde tatmin etmek mümkünKilonuza istikrar kazandırmak ya da aşırı kilo alımının psikolojik sebeplerini düzene koymak istiyorsanız, bir de koku diyeti reçetemizi deneyin.İnsanın ruhsal durumunu Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/757036ekim_2009.jpg

Estetikte son trendler

Estetik cerrahi dünyasından her geçen gün yeni ve güzel bir haber geliyor; artık operasyonlar daha kolay ve acısız, iyileşme süreleri kısa, sonuçlar ise son derece doğal. Biz de, en yeni Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/160541eylul_2009.jpg

Mikroplar atağa geçmeden önleminizi alın!

Bağışıklık sisteminizi güçlendirecek 9 öneriEylül ayının gelişiyle birlikte nezle ve grip sezonu da resmi olarak açılmış oldu. Üstelik bu yıl başka bir bela daha kapımızda: Domuz gribi! Hastalıklara bir gol Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/454333haziran_2009.jpg

Geç kalmadınız! Hızlı sonuç veren estetikler

En yakın arkadaşınız 10 yaş genç ve 10 kilo daha az görünmesine rağmen, estetik yaptırmadığına yemin ediyorsa ona inanabilirsiniz. Çünkü estetik kategorisine sokulması zor yeni operasyonların işlem süreleri kısa, etkileri Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/243715mart_2009.jpg

10 doğal yöntemle sonsuz gençliği yakalayın

Sonsuz gençliği yakalamak için ne ilaçlara, ne de mucizelere ihtiyacınız var. Çünkü uzmanlara göre; doğal kürler de vücudumuzun uzun yıllar tepeden tırnağa genç kalmasını sağlayabiliyor.Hemen hepimizin imrenerek izledikleri bazı kadınlar Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/522896mayis_2009.jpg

Tepeden tırnağa ne kadar hijyene ihtiyacımız var?

Sağlıklı bir yaşamın ilk koşulu hiç kuşkusuz vücudumuzu tepeden tırnağa temiz tutmak. Sahi, vücut hijyeninde dikkat etmemiz gereken kuralları biliyor muyuz, yoksa bir şeyleri yanlış yapıyor olabilir miyiz? İşte yanıtları...YÜZ Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/681654nisan_2010.jpg

3 haftada 3 kilo verin!

Fazla kilolara veda etmek için diyet yapmak şart. Acıbadem Kozyatağı Hastanesi’nden Beslenme ve Diyet Uzmanı İpek Cirit’in hazırladığı bir haftalık örnek diyet programıyla 3 haftada 3 kilo verebilirsiniz. Bu diyeti Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/968564temmuz_2009.jpg

Saçlarınız güneşle dost olsun

Bir yandan güneş ve denizin keyfini çıkarırken bir yandan da güzel ve bakımlı saçlara sahip olmak ister misiniz? Güzel yaz günlerinin izlerini, yıpranmış saçlarınızda görmek istemiyorsanız önerilerimize bir göz atın.Yaz Devamı

HABER BAŞLIKLARI

Son Yorumlar

dblogoDiğer Doğan Burda Siteleri: Atlas | Auto Show | Blue Jean | Burda | Capital | CHIP Online | Ekonomist | Elele | Elle | Elle Decor | eMecmua | Ev Bahçe | Evim | Formsanté | Güncel Hukuk | Hafta Sonu | Hello | Hey Girl | İstanbul Life | Level | Lezzet - Yemek Tarifleri | Maison Française | Pc Net | Seninle | Tempo | Yacht Türkiye