mayis-2013-yemek-resim-1 En son ne zaman pikniğe gittiğinizi hatırlıyor musunuz? Bu ay doğada bir gün geçirmek için arkadaşlarınızla, ailenizle birlikte piknik organize etmenin tam zamanı. Afiyetle, sağlıkla yiyin, için ama doğada güzel bir yürüyüş yapmayı da ihmal etmeyin.

 

 

 

 

 

 

 

 nisan-2013-yemek-resim-1İster ana yemek, ister hafif bir atıştırmalık, ister yemeklerinizin yanında garnitür olarak tüketin... Bu salatalar vitamin ve mineral kaynağı.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mart-2013-yemek-resim-1Koca bir dilim keki yedikten sonra aldığınız kalorileri endişe etmeden gülümsemek ister misiniz? Beslenme ve Diyet Uzmanı Aslı İçingür Güler rehberliğinde hazırlanan Big Chefs’in “Eat&Smile” mönüsünde yer alan bu tatlarla beş çaylarınız her zamankinden daha hafif ve daha sağlıklı olacak.

MÜSLİ VE YOĞURTLU CHEESECAKE
1 dilim: 123 kalori Hem protein oranı yüksek, hem de doymuş yağ oranı oldukça düşük bir tatlı kaçamağına ne dersiniz ?
Malzemeler (8 kişilik)
Cheesecake harcı için:
● 185 g krema
● 5 adet yumurta
● 130 g süzme bal
● 35 g mısır nişastası
● 260 g labne peynir
● 375 g süzme yoğurt
● 20 g tam buğday unu ve 30 g beyaz un karışımı

 subat-2013-yemek-resim-1İş yerinde zamansızlıktan ya da seçeneklerin kısıtlı olmasından dolayı sağlıksız beslendiğiniz için şikayet ediyorsanız, siz de yemeğinizi yanınızda taşıyabilirsiniz. Kişiye özel sağlıklı yemek paketlerini evlere ve iş yerlerine ulaştıran MFB, formsanté okurları için düşük kalorili, besleyici 5 farklı seçenek hazırladı. Soğuk ya da sıcak yiyebileceğiniz bu seçenekleri bir gece önceden paketleyin, ofiste afiyetle yiyin!

 

 

 

 

 

 

ocak-2013-yemek-resim-1Sabahları hep aynı şeyleri yemekten sıkıldıysanız beş farklı ülkeden beş farklı ve lezzetli kahvaltı tabağından birini seçin. İster tuzlu, ister biraz tatlı, seçiminiz ne olursa olsun güne depoyu doldurmadan başlamayın.

Sağlıklı beslenme konusunda pek çok farklı yaklaşım bulunuyor. Ancak uzmanlar, güne sağlıklı bir kahvaltıyla başlamanın önemi konusunda fikir birliği içinde. Özellikle de kilo kontrolü üzerine kafa yoruyorsanız… Çünkü sağlıklı bir kahvaltı ile hem metabolizmayı hızlanıyor hem de vücut belli bir doygunluğa ulaştığı için sonraki öğünlerde “saldırarak yeme” davranışı önleniyor. Yapılan araştırmalar aşırı kilonun düzenli olarak kahvaltı yapan kişilerde, yapmayanlara göre dört kat daha az görüldüğünü gösteriyor. Ayrıca kahvaltı bağışıklık sistemini de destekliyor. Oysa modern hayat, insanların kahvaltı alışkanlıklarını değiştiriyor. Büyük kentlerdeki koşturmaca içerisinde artık çok az kişi sabahları kahvaltı yapabiliyor. Bu kıymetli öğün çoğu zaman besin değeri düşük hazır yiyeceklerle ayaküstü geçiştiriliyor. Uzmanlar, uzun süre tok tutacak bir kahvaltı için tam tahıllar, sütpeynir gibi protein kaynakları, ceviz-badem-fındık gibi kabuklu yemişler tüketilmesini öneriyor. Siz de güne sağlıklı başlamak istiyorsanız, mazeretlerinizi gözden geçirin ve kahvaltı konusundaki önerilerimizi mutlaka dikkate alın.

aralik-2012-yemek-resim-1 Somon, ringa, uskumru gibi soğuk deniz balıkları deyince ilk akla gelen ülke kuşkusuz Norveç. Peki, dünyanın 130 ülkesine balık ihraç eden Norveçliler balığı nasıl pişiriyor? Norveç’in önemli şeflerinden Elise Bratteng Ronning, yıl boyu marketlerde bulabileceğimiz bu balıklarla beş ayrı tabak hazırladı. İşte Norveç’ten soframıza gelen lezzetler…

Ringa balığı salatası
● 5 fileto ringa salamurası
● 1,5 çay bardağı mayonez (yarım çay bardağını ayırıp bir krema sıkma torbasına koyun)
● 1 çay bardağı çırpılmış ekşi krema ya da yoğurt
● 100 g pişmiş ve ezilmiş patates
● 50 g ringa havyarı
● 30 g dereotu, ince kesilmiş
● 10 dilim çavdar ekmeği

Ringa salamurasını küçük küçük doğrayın. Tüm malzemeyi karıştırın. Tuz, karabiber ve limonla tatlandırın.

  • Mayıs 2017
  • Anket

formsante-mayis2017-kapak

anket

FORMSANTE ONLINE ABONELİK

formsante-online-abone

GALERİ 

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/784387agustos_2009.jpg

Yerçekimine karşı koyan muhteşem dekoltelerin sırları

Karın ve kalça bölgesini sıkı egzersiz yaparak şekillendirebiliyoruz oysa göğüs bölgesinde estetik yaptırmadan zamanı geri çevirmek o kadar kolay değil. En iyisi ise yerçekimine yenilmeden önce önlem almak.GÖĞÜSLERDE MEYDANA GELEN Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/505765aralik_2009.jpg

Önce koklayın sonra yiyin kilo almayın

Uzmanlara göre, besinleri koklayarak açlığı bir ölçüde tatmin etmek mümkünKilonuza istikrar kazandırmak ya da aşırı kilo alımının psikolojik sebeplerini düzene koymak istiyorsanız, bir de koku diyeti reçetemizi deneyin.İnsanın ruhsal durumunu Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/757036ekim_2009.jpg

Estetikte son trendler

Estetik cerrahi dünyasından her geçen gün yeni ve güzel bir haber geliyor; artık operasyonlar daha kolay ve acısız, iyileşme süreleri kısa, sonuçlar ise son derece doğal. Biz de, en yeni Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/160541eylul_2009.jpg

Mikroplar atağa geçmeden önleminizi alın!

Bağışıklık sisteminizi güçlendirecek 9 öneriEylül ayının gelişiyle birlikte nezle ve grip sezonu da resmi olarak açılmış oldu. Üstelik bu yıl başka bir bela daha kapımızda: Domuz gribi! Hastalıklara bir gol Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/454333haziran_2009.jpg

Geç kalmadınız! Hızlı sonuç veren estetikler

En yakın arkadaşınız 10 yaş genç ve 10 kilo daha az görünmesine rağmen, estetik yaptırmadığına yemin ediyorsa ona inanabilirsiniz. Çünkü estetik kategorisine sokulması zor yeni operasyonların işlem süreleri kısa, etkileri Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/243715mart_2009.jpg

10 doğal yöntemle sonsuz gençliği yakalayın

Sonsuz gençliği yakalamak için ne ilaçlara, ne de mucizelere ihtiyacınız var. Çünkü uzmanlara göre; doğal kürler de vücudumuzun uzun yıllar tepeden tırnağa genç kalmasını sağlayabiliyor.Hemen hepimizin imrenerek izledikleri bazı kadınlar Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/522896mayis_2009.jpg

Tepeden tırnağa ne kadar hijyene ihtiyacımız var?

Sağlıklı bir yaşamın ilk koşulu hiç kuşkusuz vücudumuzu tepeden tırnağa temiz tutmak. Sahi, vücut hijyeninde dikkat etmemiz gereken kuralları biliyor muyuz, yoksa bir şeyleri yanlış yapıyor olabilir miyiz? İşte yanıtları...YÜZ Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/681654nisan_2010.jpg

3 haftada 3 kilo verin!

Fazla kilolara veda etmek için diyet yapmak şart. Acıbadem Kozyatağı Hastanesi’nden Beslenme ve Diyet Uzmanı İpek Cirit’in hazırladığı bir haftalık örnek diyet programıyla 3 haftada 3 kilo verebilirsiniz. Bu diyeti Devamı

http://formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/968564temmuz_2009.jpg

Saçlarınız güneşle dost olsun

Bir yandan güneş ve denizin keyfini çıkarırken bir yandan da güzel ve bakımlı saçlara sahip olmak ister misiniz? Güzel yaz günlerinin izlerini, yıpranmış saçlarınızda görmek istemiyorsanız önerilerimize bir göz atın.Yaz Devamı

HABER BAŞLIKLARI

Son Yorumlar

dblogoDiğer Doğan Burda Siteleri: Atlas | Auto Show | Blue Jean | Burda | Capital | CHIP Online | Ekonomist | Elele | Elle | Elle Decor | eMecmua | Ev Bahçe | Evim | Formsanté | Güncel Hukuk | Hafta Sonu | Hello | Hey Girl | İstanbul Life | Level | Lezzet - Yemek Tarifleri | Maison Française | Pc Net | Seninle | Tempo | Yacht Türkiye